Результати моніторингу якості освіти

 

   Одним з головних завдань дошкільної освіти є формування особистості дитини, розвиток її творчих здібностей, набуття соціального досвіду. Цілісність освітнього процесу в закладі дошкільної освіти забезпечується реалізацією Базового компонента дошкільної освіти, який є Державним стандартом.

   Для вивчення результативності роботи дошкільного підрозділу на протязі 2022 – 2023 н.р. був проведений моніторинг (жовтень, травень), що дав змогу виявити рівень практичної реалізації завдань БК дошкільної освіти та отримати об’єктивну інформацію про якість організації освітнього процесу, прогнозувати шляхи його поліпшення, дослідити рівень засвоєння дітьми програмового матеріалу та провести порівняльний аналіз відповідності фактичних результатів освітньої діяльності закладу дошкільної освіти при кінцевій меті – вимогам Базового компонента дошкільної освіти.

 

Узагальнені результати рівня розвитку компетенцій дітей старшого дошкільного віку відповідно до освітніх ліній БКДО

 

  

Освітні лінії Термін оцінювання

Особистість дитини

Дитина в соціумі

Дитина в природному довкіллі

Дитина у світі культури

Гра дитини

Дитина в сенсорно – пізнавальному просторі

Мовлення дитини

Жовтень

39%

46%

49%

45%

52%

47%

41%

Травень

86%

89%

90%

78%

91%

82%

77%

Динаміка

+47%

+43%

+41%

+33%

+39%

+35%

+36%