Сторінка психолога
Ласкаво просимо
на сторінку практичного психолога
Найкращий спосіб зробити дітей хорошими -
це зробити їх щасливими.
Завдання практичного психолога загальноосвітнього навчального закладу полягають у:
- створенні сприятливого психологічного клімату в педагогічному та учнівському колективі;
 - профілактиці негативних явищ і пропаганді здорового способу життя;
 - соціально-психологічному супроводі дітей пільгових категорій;
 - здійснення профілактико-просвітницької діяльності та пропаганди психологічних знань, підвищення рівня психологічної грамотності педагогів та батьків.
 - сприянні повноцінному розвитку особистості учнів на кожному віковому етапі, створення умови для формування у них мотивації до самовиховання і саморозвитку;
 - забезпеченні індивідуального підходу до кожного учасника навчально-виховного процесу на основі його психолого-педагогічного вивчення;
 - психологічне забезпечення допрофільного та профільного навчання учнів;
 - психологічному супроводі випускників
 
Головними формами діяльності практичного психолога є:
- психодіагностична і консультативна робота,
 - корекційно-відновлювальна та розвивальна діяльність,
 - педагогічна просвіта,
 - організаційно-методична робота.
 
18 ПРИЧИН ЗВЕРНУТИСЯ ДО ПСИХОЛОГА
- Суїцидальні думки та життєві кризи
 
- Проблеми з самовизначенням
 
- Невпевненість у собі, зниження самооцінки
 
- Внутрішні конфлікти, страхи
 
- Конфліктні відносини в родині (з дитиною, в подружжі, з іншими родичами)
 
- Проблемні питання виховання дітей
 
- Проблеми у спілкуванні з людьми
 
- Проблеми на роботі, у навчанні
 
- Особистісні хвилювання
 
- Проблеми адаптації
 
- Психологічні проблеми, пов’язані з залежностями та співзалежні відносини
 
- Психологічний супровід осіб, які тривало і тяжко хворіють та їх родини
 
- Проблеми, пов’язані з негативними життєвими подіями
 
- Життя в стресі, емоційне або професійне вигорання
 
- Втрата рідних або близьких людей
 
- Питання фізичного або психічного напруження
 
- Питання самотності
 
- Саморозвиток, удосконалення інтелектуальних навичок
 






