5 клас
Посилання на Google Meet для дистанційного навчання учнів 5 класу:
https://meet.google.com/pnc-gbze-iqi
Завдання для учнів 5 класу на 30 квітня 2024 р.
№ уроку | Назва предмета | Тема | Завдання |
1-й | Укр. мова | Звертання. Розділові знаки для виділення звертань. | Опрацювати § 38. Виконати вправу 437. Переглянути відео за посиланням https://youtu.be/jjDX31TBAZk |
2-й | Математика
| Тема: Розв’язування задач.
| Повторити параграф 21-23 Розв’язати № 640; 644; 646. |
3-й | Інформатика | Тема: Висловлювання. Розгалуження. Алгоритми з розгалуженням.
| Завдання: 1. Прочитати матеріал підручника с. 280-292 2. Переглянути презентацію за посиланням https://docs.google.com/presentation/d/1cSUlyjf9iNqB2g1nCW2g1qyoZcBCli5V/edit?usp=sharing&ouid=102604370024717159809&rtpof=true&sd=true 3. Виконати практичне завдання |
4-й | Укр.літ | Всеволод Нестайко «Чарівні окуляри» Замальовка життєпису письменника. Повість-казка про фантастичні пригоди сучасних школярів. | Прочитати повість-казку «Чарівні окуляри» (скорочено). Підготувати детальний переказ епізоду, що найбільше сподобався.
|
5-й | Англійська мова | Англомовні країни. | Опрацювати тексти на с.127 , виконати впр.4,5(письмово). |
6-й | Музичне мистецтво | Тема: Зустрічі мистецтв у театрі
| Завдання: 1. Прочитати матеріал підручника с.195-197 2. Переглянути презентацію за посиланням https://docs.google.com/presentation/d/1a5dIrNRvU-nVFr2unADWPDyNsdbMeAjx/edit?usp=sharing&ouid=102604370024717159809&rtpof=true&sd=true 3. Розучити слова пісні «Українці, ми єдина сім’я» |
Завдання для учнів 5 класу на 29 квітня 2024 р.
№ уроку | Назва предмета | Тема | Завдання |
1-й | Історія | Перші кроки незалежної України | 1. Опрацювати пар.25 ст. 184 - 189. 2. Скласти хронологічну таблицю. 3. Виписати основні події, пов'язані зі становленням. незалежної України. |
2-й | Укр.мова | Узагальнювальне слово в реченні з однорідними членами. Тренувальні вправи | Опрацювати§37 с.201, 203; скласти рекомендації для розміщення на шкільному вебсайті з переліком речей, які варто взяти в мандрівку. Переглянути відео за посиланням https://youtu.be/m285jXXL6Ks |
3-й | Заруб.літ. | Том Соєр і Гекльберрі Фінн. Том Соєр і Беккі Тетчер. Життя містечка і пригоди юних друзів. | Порівняти Тома і Гека, заповнюючи діаграму Вена. Підготувати розповідь про Гека від імені Тома. |
4-й | Пізнаю природу
| Тема. Різноманітність органів чуття людини, сприйняття і обробка інформації. Профілактика порушень.
| Опрацювати параграф 59, дати відповіді на запитання. Виписати види органів чуття та функції, що вони виконують. Переглянути презентацію: https://naurok.com.ua/prezentaciya-organi-chuttya-lyudini-h-znachennya-290676.html |
5-й | Математика
| Тема: Розв’язування задач. | Повторити параграф 21-23 Розв’язати № 614; 615; |