7 клас
Посилання на Google Meet для дистанційного навчання учнів 7 клас
https://meet.google.com/hpi-tkxf-uss
Завдання для учнів 7 класу на 30 квітня 2024 р.
№ уроку | Назва предмета | Тема | Завдання |
1-й | Англійська мова | Київ- столиця України. | Виконати впр.3 на с.158(письмово), підготуватися до диктанту(слова на с.156) |
2-й | Українська література | Тема: О.Гаврош. «Неймовірні пригоди Івана Сили». Морально- етична проблематика твору: добро і зло, чесність і підступність. | Завдання: дібрати назви до ілюстрацій, розміщених у підручнику; написати власне продовження і кінцівку твору. |
3-й | Українська мова | Тема: Сполучник як службова частина мови. Види сполучників за будовою, походженням. Синонімічні сполучники.
| Завдання: вивчити параграф 45, виконати вправи 470, 476. |
5-й | Фізика | Тема: Механічна робота.Потужність | Опрацювати презентацію за посиланням: https://drive.google.com/file/d/114lR2e_a_u99vIxyOFUXOB1PArOZRejx/view?usp=sharing Опрацювати § 30-31, Вправа № 30 (4), № 31 (2) |
6-й | Біологія | Тема. Організми і середовище існування. Поняття про екосистему та чинники середовища.
| Опрацювати параграф 50 с.194- 197, виписати, що називається популяцією, екосистемою, чинниками середовища та їх види. Відповідати на запитання. Переглянути презентацію за посиланням: https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-biologi-ponyattya-pro-populyaciyu-ekosistemu-ta-chinniki-seredovischa-170600.html |
Завдання для учнів 7 класу на 29 квітня 2024 р.
№ уроку | Назва предмета | Тема | Завдання |
1-й | Алгебра | Тема: Повторення. Лінійні рівняння з однією змінною. |
Повторити параграф 2-3 Розв’язати № 35; 38; 84; |
2-й | Технології | Тема уроку: Шліфування виробу. Види шліфувальних шкурок | Завдання: 1.опрацювати презентацію за посиланням https://drive.google.com/file/d/1ENyWxuDE-T8OuB7OHM_mjJqzW9j_h5Qs/view?usp=sharing 2.в робочі зошит записати види шліфувальних шкурок і послідовність виконання операції шліфування |
3-й | Українська література | Тема: О.Гаврош. «Неймовірні пригоди Івана Сили». Іван Сила – утілення непереможного духу українського народу, його доброти й щирості. |
Завдання: Прочитати текст повісті(розділи 15 – 27), виконати тестові завдання 1 – 3, с.269; дати відповіді на питання 5 – 8, с.269 |
4-й |
|
|
|
5-й | Інформатика | Тема уроку: Створення алгоритмів і програм з використанням змінних. | Опрацювати презентацію за посиланням https://drive.google.com/file/d/1xQZWE6Y-Xlzl1AZlWMnwABFkdXmpFdCg/view?usp=sharing Прочитати § 4.1 підручника. Усно відповісти на питання після параграфа. |
6-й | Всесвітня історія | Тема: Русь. Монгольська навала. Золота орда
| 1. Опрацювати пар.30 ст. 144 - 149. 2. Виписати в зошит і запам'ятати: орда, ярлик, Золота орда, баскак, Боярська республіка. 3. Відповідати на запитання ст.149. |