Робота гуртка "Художня обробка деревини"

 

 

  Обробка деревини є одним із видів декоративно-ужиткового мистецтва, навчання якому формує у вихованців художньо-естетичні смаки та спонукає їх до активної участі у процесі відродження національно-культурних надбань українського народу. На заняттях гуртка художньої обробки деревини у вихованців формується свідоме, творче ставлення до праці, потреба в прекрасному як життєва необхідність.

 

 

Основна мета гуртка «Художня обробка деревини»:  

 

  •  закріплювати і розширювати знання отриманні на уроках трудового навчання, сприяти їхній систематизації; удосконалювати уміння і формувати навички роботи з найбільш розповсюдженими інструментами, пристосуваннями при ручній обробці конструкційних і природних матеріалів;
  •  розвивати уявлення і розширювати  кругозір гуртківців; формувати образне мислення, уміння виразити свої задуми; розвивати кмітливість, винахідливість і стійкий інтерес до пошукової творчої діяльності;
  •  формувати знання та вміння з різних видів декоративно-прикладного мистецтва та творчої активності особистості засобами декоративно – прикладного мистецтва, що дає змогу виявити можливості дітей та їх нахили до певного виду художньої та технічної творчості, створювати умови для творчого, інтелектуального, духовного та фізичного розвитку дітей у вільний від навчання час, задоволення їх освітніх потреб у професійному самовизначенні відповідно до здібностей.

 

Основні    завдання   освітньої    діяльності    гуртка    «Художня обробка деревини» передбачають:

 

  •  ознайомлення гуртківців з історією розвитку різних видів мистецтва, відтворення народних традицій з надбанням культури наших предків; популяризація виготовлення виробів декоративно – ужиткового мистецтва;
  •  формування здатності дітей сприймати та інтерпретувати художньо – декоративні вироби, висловлювати особисте ставлення до них, аргументуючи свої думки та оцінки;
  •  сприяння формуванню уміння самостійно вирішувати питання конструювання і виготовлення виробів (вибору матеріалу, способів обробки, уміння планувати, здійснювати самоконтроль);
  • учити дітей своїми руками виготовляти для себе та рідних вироби і досягати вершин у створенні своїх робіт;
  • розширення і збагачення художньо – естетичного досвіду, опанування художніх умінь та навичок у практичній діяльності, формування художньої-технічної  компетентності – здатності керуватися набутими знаннями і вміннями, готовністю використовувати отриманий досвід у самостійній діяльності;
  • формування в гуртківців практичні навички самостійного виконання творчих робіт за натурою, зразком, шаблоном, уявою, фантазією
  •  задоволення потреб вихованців у самореалізації,  самовизначенні та професійній орієнтації  з урахуванням їх інтересу до художньо-декоративної творчості.