Дистанційне навчання

 

Інструкція для здобувачів освіти на період дистанційного навчання
                                              Дорогі діти та батьки!
   Уміти ефективно працювати на відстані, добре розумітися на технологіях та бути медіаграмотним — найважливіші навички 21 століття. Зараз перед нами постало випробування, як відпрацювати ці навички разом з вами під час дистанційного навчання.

 

 

                                  Перед вами покрокова інструкція
1. Дистанційне навчання – це навчальний робочий режим, але віддалено.
2. Під час дистанційного навчання Вам необхідно завантажити на свої комп’ютери, ноутбуки чи смартфони програми: Viber,  Google Meet.
3. Бути присутнім на всіх онлайн-уроках згідно з розкладом уроків. Перший урок розпочинається о 9:00. Для цього необхідно перейти за посиланням, яке буде розташоване на сайті Ярошівської гімназії в розділі "Дистанційне навчання" або надіслано вчителем у групу Viber за 5 хвилин до початку уроку і натиснути кнопку ВВІЙТИ. Далі вчитель вас приєднає до уроку.
4. Завдання для опрацювання з’являтимуться на платформі Google Документи щодня  згідно з вашим розкладом уроків.
5. Перейшовши до програми 
Google Документи за посиланням, ви обираєте відповідне завдання і виконуйте його.  Відкриваючи таблиці, ви знайдете матеріал, який потрібно опрацювати з кожного предмета (параграфи, статті підручника; сторінки друкованого зошита; посилання на відеоуроки, сайти, Інтернет-тестування тощо).
6. Щоб навчання не розтягувалось на весь день, визначте час у першій половині дня, коли ви будете виконувати завдання. Обов'язково дотримуйтесь цього режиму навчання. Не забувайте про перерви. Виконуйте руханки (1-4 класи), фізичні вправи (5-9 класи) – це надзвичайно корисно!
7. Протягом дня ви маєте виконати ВСІ завдання від учителів згідно свого розкладу уроків. Наприклад, якщо у понеділок у вас 5 уроків, ви маєте виконати завдання кожного з цих предметів і надіслати їх учителям-предметникам  особистим повідомленням у Вайбері. Цінуйте свій час, не залишайте  невиконані завдання, адже наступного дня потрібно виконувати інші. ЗВЕРТАЄМО УВАГУ на те що є окремий дедлайн (останній термін) надіслання домашнього завдання.
8. Виконання завдань починайте з опрацювання теоретичного матеріалу (стаття підручника, відео чи Інтернет-стаття за посиланням, яке надав учитель).  Тільки після цього  переходьте до  практичної частини уроку (виконання вправ, розв’язання прикладів, проходження тестування тощо). У зошиті зазначайте дату і тему, визначену вчителем.
9. При виконанні онлайн-тестів важливо дотримуватися таких вимог:
1) зверніть увагу, до якого часу ви можете виконувати тест: учитель ставить таймер на виконання завдання (після завершення ви не зможете відкрити тест);
2) перейдіть за посиланням, наданим учителем, за потреби введіть код;
3) зазначте своє прізвище та ім’я повністю, без скорочень (інакше вчитель не зарахує вам результат);
4) проходьте тести тільки один раз, усі ваші спроби відображаються на особистій сторінці вчителя, зараховується бал за перше виконання тесту;
5) ви побачите свою оцінку та правильні відповіді одразу по завершенні тестування. 
10. На дистанційному навчанні учителю важливо отримати фото або скріншот виконаної вами роботи в той день, коли вам надано завдання. Учитель проаналізує правильність виконання, за потреби, надасть рекомендації. Головне – засвоєння матеріалу.
11. Ви можете надати виконані роботи пізніше через поважні причини (наприклад, хвороба), але про це потрібно повідомити класного керівника або вчителя-предметника.
12. Кожне виконане вами завдання буде оцінюватися і фіксуватися в  журналі  Оцінки за роботу отримають усі учні:  3-9 класів – бали, 1-2 класів – вербально.
13. Такі завдання, як наприклад, вірш напам'ять, диктант чи заняття фізичними вправами можуть оцінюватися по-різному: деякі вчителі будуть прохати зняти невеличке відео і надіслати його. 
14. Після відновлення навчальних занять вас чекають підсумок та узагальнення вивченого (за темами, які вчили протягом року та дистанційно), перевірні та контрольні роботи.  

 

Правила поведінки учнів під час дистанційного навчання

 

 

  Дистанційне навчання здійснюється у двох режимах синхронному (всі учасники освітнього процесу одночасно перебувають у веб – середовищі) чи асинхронному (освітній процес здійснюється за зручним для вчителів та учнів графіком).

 

 

Правила поведінки на онлайн – уроці:

  1. Навчаємось за розкладом.
  2. Приєднуємось на уроки вчасно.
  3. На аватарці фото учня, нік – його ім'я та прізвище. 
  4. Вмикаємо мікрофон і камеру.
  5. Коли вчитель пояснює,  мікрофон учня вимкнутий. Почнеться обговорення – і вчитель запропонує ввімкнути мікрофони.
  6. Беремо участь в діяльності уроку.
  7. Виконуємо завдання онлайн-уроку.
  8. В чаті вести спілкування відповідно до теми, задавати запитання по суті уроку, дотримуватись культури спілкування.
  9. Виконані роботи та завдання  приймаються до  встановленого часу (окрім випадків пов’язаних з форс-мажорними обставинами як  відсутність світла, інтернету тощо). 
  10. Коли звучить сигнал повітряної тривоги, вчителі припиняють урок, повідомляють дітей про тривогу та необхідність сховатися в  безпечному  місці.            

                                     

 

Бажаємо вам успіхів!

Ми впевнені, що вам під силу виконати всі завдання!

Якщо виникають питання – учителі завжди на зв’язку!