Проєкт "Завжди поруч"

                

                                     Психологічні заняття з педагогами

 

   У гімназії продовжується робота з реалізації проєкту «Завжди поруч». Його мета – надання психологічної підтримки педагогам як умова збереження психічного здоров’я здобувачів освіти.

  Завдання - підвищення рівня обізнаності педагогів щодо психологічної травми, посттравматичних стресових розладів; формування у педагогів практичних навичок щодо надання здобувачам освіти допомоги в умовах війни; сприяння відновленню емоційної стабільності в стресовій ситуації, розвитку психологічної стійкості у дітей та дорослих.

  Практичним психологом реалізується профілактична програма «Стрес як ресурс» (автор Н. М. Грабчак). Із педагогами та учнями проведені заходи, що сприяють формуванню культури піклування про ментальне здоров’я, емоційному відновленню, розвитку почуття безпеки та психоемоційного комфорту.

 

   Під час занять використовуємо вправи «Перетворення», «Подушки безпеки», «Посміхнися стресу», «Особистий  ресурс», «Чашка позитиву», «Гора з плечей», «Футболка з написом», «Цінності мого життя» та інші.

 

   На кожному занятті присутні обговорюють притчі, пригадують доречні прислів’я та приказки.

 

    Застосовуємо рольові ігри, методи арттерапії («Я і стрес», «День народження дня», «Мій ресурс», тощо).

 

   

 

                                                          

   Опановуємо дихальні практики, зокрема, вправи Світлани Ройз.

 

                                  Реалізація проєкту «Завжди поруч»

 

    В Ярошівській гімназії впроваджено і реалізується між здобувачами освіти проєкт «Завжди поруч».

   Метою проєкту є  - надання психологічної підтримки педагогам та учням гімназії, збереження психічного здоровʼя всіх учасників освітнього процесу.  Кожна особистість потребує допомоги в «опрацюванні» стресових ситуацій в різних умовах. Кожен педагог повинен бути обізнаним щодо того,  якою має бути підтримка дитини та її батьків у процесі психологічного відновлення. Наші педагоги активно беруть участь у різних заняттях, чим підвищують рівень гормону щастя, завдяки різним розминкам, зустрічам. За допомогою даного проєкту надається психологічна підтримка всім здобувачам освіти. Здійснюється оволодіння знаннями про стрес, травму, реакцію дітей на різні події в суспільстві. Усе це можливе в рамках діючого проєкту.

 

  

 

 

 

 

 

   Метою психологічної підтримки педагогів у роботі з дітьми є: підвищення рівня поінформованості, відпрацювання навичок володіння техніками стабілізації, активізації ресурсів, розвитку психологічної стійкості. Бесіди, вправи, ігри, поради і рекомендації  допомагають дітям  для емоційної стабілізації в ситуації стресу.

     За планом роботи психологічною службою в гімназії були проведені заходи:

    Години спілкування «Знаємо свої права та обовязки», «Ми проти насильсьтва», «Ми за любов  та добро» - 1 – 5 класи;

«Ні торгівлі людьми», «Шляхи протидії торгівлі людьми», «Шкідливі звички», «Права та обовязки дітей» - 6 – 9 класи.

     З метою розвитку безконфліктного спілкування для учнів 5 – 9 класів проведено заняття з елементами тренінгу «Попередження конфліктів у учнівському середовищі», «Конфлікт. Шляхи розвязання конфліктів». Конкурс малюнків «Світ без насильства очима дітей».

     З метою формування здорового способу життя з учнями 7 – 9 класів  проводились  бесіди, круглі столи спілкування «Бути здоровим модно», «Ми обираємо життя», «Всесвітній день боротьби зі СНІДом».

     Для 5-6 класів проведено конкурс «Наші долоні проти насильства».

Анкетування  «Що мене найбільше ображає у стосунках з однолітками» - 5 – 9 класи.

    Проведені заходи спонукали учнів до аналізу власних дій. Вчинків, переосмислених цінностей. Сприяють вихованню в учнів людяності, відповідальності, співчуття, поваги до честі і гідності іншої людини, свідомого ставлення до своїх прав і обовязків.

 

 

 

 

 

                   

 

              

     

 

 

 

                             

 

 

 

 

 

 

 

 


1
2
3